JAG GILLAR INTE BÖGAR!

Nej, det gör jag inte. Jag har just kommit underfund med det. Bögarna tar alla snygga killar från oss tjejer. Sällan blir man så ledsen som när man ser en snygg kille i en tidning till exempel och så kommer någon med den ödesdigra kommentaren, som på en halv sekund som får alla tankar och fantasier att kännas lika meninglösa som galonbyxor: "Han är bög". Det är så avslutande, ibland känns det som att nån just dog när man hör det. Hoppet är ute och det finns inget man kan göra åt saken. "Han är bög".

Förövrigt har jag jobbat som vanligt idag. Har gåtränat, tvättat lite hjälpmedel, haft tidningsläsning och hantverksgrupp och lite sånt. Imorgon börjar jag vid ett eftersom jag ska jobba på kvällen istället då det är grillfest. Nu ska jag snart fixa lite käk, wokgrönsaker och falafel tror jag det blir, och senare blir det Morden i Midsommer. Hoppas det är bättre än förra gången. Var lite trist då =(

Hoppas ni alla har haft en bra dag =)
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Linn

haha så sant!

Postat av: Karin

mm det va favvon där nere:p

2007-07-03 @ 17:59:55
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback