Det är för tidigt en tisdag

Ja, här sitter man. I datasalen på  tredje våningen och lyssnar på spettor (språkettor alltså =P) som diskuterar nåt arbete. Man kunde ju ha roligare. Funderar på att köpa en kaffe och hämta en tidning och bara sitta och lata mig nånstans. Får se hur det blir med det. Kunde alltså egentligen ha sovit längre men vaken som jag är spå missade jag att vi inte hade nån italienska. Nånting sa mig igår kväll att jag inte hade det men jag visste inte vad. Så nu sitter jag här. Fan det blir nog kaffe i allfall.

Har bara spanska och latin idag eftersom jag ska och testa nån allergi igen i eftermiddag. Nu har de fått för sig att det är mjölk eller nåt sånt. Aja, jag slipper naturkunskap och svenska i allafall =)

Nä, nu måste jag greja lite kaffe

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback