Söndag i stan

Gjorde ett försök att uppdatera imorse men det gick inte så jag provar igen helt enkelt. Jag har varit inne i stan idag med Rebecca och tittat lite. Kom hem med ett par örhängen. Har shoppat så himla mkt nu senaste veckorna och dessutom bott ensam hemma etersom mamma och pappa är i italien. Har alltså typ 100 spänn på kontot som jag måste keva på tills mamma kommer hem på tisdag, Idag blev de fiskbullar och imorgon blir det väl nudlar =P Men med tanke på hur fina aker jag har fått så är det lätt värt det. Dessutom får jag lön den 25e och då slipper jag lev a på blodpudding.

Idag har jag förutom varit inne i stan pluggat lite körkunskap inför teorin och målat naglarna och fixat lite. Rött blev det - både på händerna och fötterna =) Hittade massor med saker som jag ville ha inne i stan men som sagt blev det bara ett par örhängen. Det kostade bara tio spänn så det var inte så mycket att bråka om. Provade i alla fall ett par jeansshorts på topshop som var höga i midjan. Jag provade strlk 26 som jag aldrig nånsin kunnat ha förut. Det var inte så dyra heller. På tisdag kommer mamma hem. Vi får se hur snäll hon känner sig =P

Nu ska jag nog ta och baka lite. Känner mig lite sugen på nåt så jag gör nog ett par chokladbollar eller så. Morgondagen ska ägnas åt att tvätta och städa lite. Kanske släpar jag ut nån kompis på promenad. Hoppas det blir lite varmt bara =D
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, jag går till banken imorgon på lunchen så hoppas vi det löser sig! Håll tummarna!



Allt är bra med mig. Jobbar på som bara den hela veckan, sen blir det av till landestället och Grekland med en kompis! Härligt! Vad ska du göra i sommar? Kanske ses tillsammans med Hedvig någon dag? Puss

Postat av: felicia

snuttan, händerna och fötterna ska aldrig ha samma färg ;)

2008-07-09 @ 01:40:17
URL: http://wiolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback