Numerologisk analys


Elin
5 + 3 + 9 + 5 = 22 = 2 + 2 = 4
 
Slutresultat
= 4
 
Siffran Fyra:
Det måste vara skönt att ha båda fötterna på jorden. Du är en världsvan person med mycket erfarenhet i bagaget. Du är också praktisk och balanserad. När det gäller ditt arbete är du beredd att kämpa för att nå ditt mål. Tar du dig an något så slutför du det också. Får du många uppdrag på arbetet kan det bero på just detta, de andra litar på dig och de vet att du är kapabel till mycket.

Trots ditt aktiva arbetsliv har du svårt att få riktiga vänner. Ibland känner du en slags otrygghet som kan ha att göra med något obehagligt du har upplevt.

Detta får dig att leta efter en trygg person vid valet av partner. För denne/denna är du beredd att öppna ditt innersta. Det är kanske din älskade som kommer att få dig mer mottaglig för nya vänner.

Ditt liv regeras av Uranus och dina färger är blått och grått.

Inneresting =P Det stämmer verkligen det där med att jag arbetar hårt för att nå mitt mål. Det där med att lita på få personer är inte helt fel heller. Jag har många vänner men det är bara några få som jag talar ut hos.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ok vad roligt:D jag rider också i Ågesta varje vecka :D vad heter hästen? är det din egen häst?

Postat av: Rebecka

okej hur länge har du tävlat i det? :)



är du intresserad av klänningen i mitt senaste inlägg? kika gärna :)

2008-07-07 @ 23:09:03
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jo tyvärr verkar den vara rätt svårsåld. Vad gör du då?

2008-07-08 @ 02:06:40
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback