ONSDAGSSHOPPING - OCH BRITNEY ÄR INTE TJOCK!

Ja, nu är jag alltså hemma. Har just cyklat, jätteskönt fast jag fick lite kramp i trampdynan på slutet =P Nu sitter jag och rockar loss till Justin Timberlake's Lovestoned. Den är skitbra, även om det påminner lite om Another one bites the dust som är en av mina favroitlåtar

Var som sagt och shoppade i stan idag =) Det blev ett par nya stövletter och ett par till Björnborgtrosor eftersom de jag fick av sistah var sååå sköna. Hade dessutom 20 % rabatt så de kostade bara 143 kr =) Kanske köper linnet till också =P Här kommer lite bilds.



Blev förresten så himla glad idag när jag läste Metro. De skrev att Britney Spears inte alls är tjock utan helt normal. Jag diskuterade det med Hedvig för nån vecka sen och vi kom överens om samma sak. Sen tycker jag att det var lite dumt av henne att göra framträdandet i de kläderna. Hon kunde ha haft nåt med mer tyg och varit riktigt snygg i det. Nu bad hon liksom om att bli sågad =( Nä, håller med han som gråter i youtubefilmen om att alla ska lämna Brtney ifred!

image168
- Kramgo tjej =)

Kommentarer
Postat av: Hedvig

hon är inte tjock, hon har bara fel kläder! Men hon är ju förstås större än många i hollywood, men det gör henne ju inte tjock heller..;P SNYGGA STÖVLAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback