FREDAGSSHOPPING

Ciao alla =)
Sitter nu tillsammans med syster yster och hennes kompisar som ska in till stan och gå på krogen. Gud vad kul det är att vara sjutton. Det var kul i två veckor =P Jaja, får ju vara med lite grann i alla fall =P

Idag har jag iallafall varit i plugget såklart. Vår klass spelade upp nollningsfilmen för språknollorna. Jävligt bra var den, ni som gjorde den har gjort ett skitbra jobb!

Sket i matten för Hedvigs lärare var sjuk så vi satt i kafeterian istället. Såg sen att min lärare också var sjuk så jag hade inte behövt komma ändå - flyt eller vad?

Svenskan var skittråkig som vanligt. Fröken mus som är allt emot vad hon undervisar var lite boring som vanligt, höll på att somna som vanligt. Och HON ska lära oss retorik?

Åkte sen in till stan i allafall. Köpte ett par svarta leggings och lite underkläder. Fick sen ett par björn borg trosor i födelsdagspresent av Fliiisa =)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Vinka av dem och tröstäta lite glass tror jag
Cin cin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback