VÄRLDENS SÄMSTA BLOGGARE...OCH MUSIKALPREMIÄR!!

Jag är hemskt ledsen över att jag har övergivit min evigt trogna läsare men jag har verkligen haft en hel del att göra. Kände dock att jag var tvungen att uppdatera lite, trots att jag fortfarande bråttom. Idag har nämligen musikalen premiär och jag ska vara där om ca en halvtimme, men det ordnar sig. Vi repade igår från klockan halv fyra till halv tio så nu är vi ganska insatta i allafall. Efter repet åkte jag hem till Hedvig där jag, hon, Martin och Camillsson hade playstationkväll! "wiihoo". Det får vi göra igen. Hedvig försåg mig med lite mat också, hungrig som jag var. Vi käkade chips, glass, choklad och spelade massor av spel. Måste även tillägga att jag är grym på Tekken 3 och 4. Li Xiaoyou eller hur hon stavas är min bästa spelare, vilken är din? =P

Nä, nu måste jag göra i ordning mig. Har just cyklat och måste fräscha till mig. Bussen går om en halvtimme.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Hedvig

AAH, äntligen update! jaavisst klart vi ska spela flera gng! King utmanar Li Xioyou. Bangar du? ;P

Postat av: Millan

Ja, du var fett bra, bläv nästan lite rädd för dig. "meeen gaaahdöööö(dregla och tugga bröd)sparka till för fan!" Pöss

2007-10-09 @ 13:46:34
URL: http://camillasataden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback