I'M BACK

Hej alla!
Nu har jag inte skrivit på länge igen. Jag har varit sjuk i några dagar så jag hade tänkt att skriva ett gnällinlägg igår men jag bestämde mig för att skona er från det, schysst va =)?

Idag skulle jag egentligen har varit hemma men 1. det är obligatoriskt att gå på gympan eftersom vi har dans. Vi måste vara med alla gånger för att få G. 2. Jag vill inte missa ridningen.

Har en sån bra dag att återvända till skolan till. Slutar tidigt och har bara trevliga lektioner...NOT! Jag naturkunskap sen lunch, gympa i en och en halv timme, engelska i en hel fucking timme och sen dubbeltimme i italienska. Trevligt va?

Yeye, det ordnar sig, men lite måste man ju få klaga =P

Har vaccinerat mig lite igen. En till mot hepatit a/b, en fästingspruta och en grej som man drack mot kolera. Det närmar sig. Endast tre veckor kvar nu =)

Nu ska jag ta och fixa lite kläder till gympan och läsa lite.
Puss puss (på kinden då, så ni inte blir smittade =P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback