HUR MAN BÄST UNDVIKER EN LEKTION I NATURKUNSKAP

Hej alla!
Nu när den här veckans stressmoment är över tänkta jag fira med att uppdatera er alla lite grann =) Har varit lite förkyld och gått hem två dagar i rad men nu verakr den ha gett upp. Har också gjort prov i latin och spanska (jag är en jäkel på kasus numera =P) 

Igår hade vi en tyst minut för Riccardo. Hela skolan hade det tillsammans klockan tio. Hade sen matte där jag fick tillbaka provet vi gjorde förra veckan. Inget toppenresultat men jag blev i allafall godkänd. Sen var jag tvungen att åka hem för jag hade värsta huvudvärken. Väl hemma vilade jag upp mig med en kopp varm kakao och genom att kolla i nya skoterkatalogen som hade kommit =)

Fick mitt skoterkörkort på posten också. Värsta fult! Typ mintgrönt och såg ut att komma från typ 70-talet =O Men men, det är ju ett körkort i alllafall. Vad som helst för att få leka med min favoritleksak =P

Sitter just nu i datasalen men lilla Hedvig. Egentligen ska vi plugga på akologi och energi men det är ju inte nåt man precis längtar till så vi skjuter lite på det =P Känns helt sjukt att det är fredag imorgon. Gud vad härligt...och då öppnar nya Gina Tricot på götgatsbacken så om Du vill kändisspana efter Södra Latins hetaste radarpar är det the place to be!

Ridning ikväll! Hoppas det blir Crest för en gångs skull. Jag har räknat ut att jag inte har ridit honom sen den 1 maj. Det är liksom aaageees! (man måste ju få vara fjortis nån gång =P)

Efter fredag kommer såklart helg och den ska spenderas genom en sista musikalföreställningi  täby. Sen får jag väl ta itu med den där ekologi grejen som jag ska göra istället för det här =P

Bara två veckor kvar till höstlovet!
Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

åååh, är det jag som är lilla Hedvig? Jaaa!
Sen är det hög nördfaktor på att kolla i skoterkatalogen haha. Men det är okej, jag väntade mig inget annat av en playstationfantast som dig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback