Fredag från datasalen

Jag funderar på att restarta min blogg. Jag ska göra det när jag får tid, vilket jag kommer att få nån gång nästa vecka eller på söndag. Ny design och lite sånt. Så alla som är fångade i novembermörkret - nu har ni äntligen nåt att se fram emot =D

Sitter just nu i datasalen. Har just haft en redovisning om ett antal reklmafilmer som jag har analyserat, med hjälp av en powerpointpresentation. Bortsett från lite problem och avbrott i och med ljudet krånglade så gick det bra. Själva powerpointen var bra även om det tog lite tid i och med att allt fuckade.

Snart är det lunch och efter det har vi sista lektionen, bestående av latin.

Efter det ska jag köpa en present till min kusin som har fyllt år. Och senare ikväll blir det som sagt Globen Horse Show med Hedvig =D Förutom jättehäftiga shower blir det även en del shopping i annexet där en gigantisk hästmässa hålls. Årets hästigaste höjdpunkt med andra ord!

Nu ska vi gå ner till vårt klassrum.


Btw. Tycker ni inte att Katie Holmes är het i sitt nya hår? Jag tycker det var jättesnyggt. Hon ser mycket raffigare ut! Guldiga boleros har jag förresten sett på Gina Tricot.

Tjingeling, 'til we meet again =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback