AS THE BRO' SAID IT - "PREPARING FOR GOA"

Nu är det dags för mig att blogga lite igen =P Har haft höstlov, som alla andra lyckliga. Skillnaden är bara den att jag snart får ett höstlov till, närmare bestämt natten mellan tisdag och onsdag. Då är det nämligen take-off för famlijen Lundin-Cerha på Arlanda klockan 6.00, destination - Goa =D Vi måste typ gå upp halv tre eftersom vi måste åka senast halv fyra till Arlanda. Man måste vara där senast 4. Jaja, jag ber inte om ert medlidande...jag lider snarare med er alla som inte får följa med =P

Höstlovet har tillbringats hemma. Har mest tagit det lungt. Försökt plugga och lite så. Fick äntligen rida Crest i tisdags. Var 6 månader sen jag red honom sist och ändå gick det super =). Vi hade programträning igår också. Fick rida Crest igen och det gick riktigt bra, iallafall tyckte  Hedvig det som var med som snäll coachare =) Det kändes bra också. Prydligt tyckte ridläraren. Var jag gjorde av nyckeln till skåpet är en hel annan fråga =S

Idag sjöng vi Fauré's rekviem. Det gick verkligen superbt...DÅLIGT! Organisten (person som spelar orgel, inte arbetar med inälvor) var verkligen oproffessionell och hade ingen ordning alls, spelade fel takt och ja, listan kan göras lång om man säger så. Var faktiskt skönt att komma hem och sätta mig ner med idrottsfördjupningen som börjar ta sig. Ska göra den helt klar imorgon. Har hundra saker jag måste göra och känner att jag inte alls har så mkt tid som jag behöver. Har någon mer känt att 24 timmar är alldeles för få på ett dygn? Jättebra att jag slutar fem imorgon också =l

Jaja, det löser nog sig. Har packat en hel del idag. Jag har pluggat lite konkani =P
aju - potatis
roti - bröd
dudh - mjölk
sabzi - grönsaker
chawal - ris
titta vad jag kan =D

Nu är det dags att hoppa ner i bingen en stund. Imorgon och tisdag blir nog två låååånga dagar =P
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback