Äntligen Fredag

         

Godmorgon =)
Har just ätit frukost och ska snart hoppa på bussen. Idag är det äntligen fredag =D Fredagar längtar man till som en galning i vanliga fall men idag ska vi dessutom på globen horse show så det blir extra roligt =P Dagen börjar med matte, inte så roligt men ändå. Sen är det samling i aulan, en snabb sprint till Wayne?s för att köpa kaffe och sen muntlig och skriftlig kommunikation där jag idag ska hålla en redovisning om ett par reklamfilmer som jag har analyserat med hjälp av powerpoint. Sista lektionen är latin och sen är det över.

Jag, Hedvig och Louise höll som sagt en idrottslektion igår. Det gick skitbra! Hajen tyckte vi var superbra, så det var jättekul. Vi körde lite rugby med klassen. Inte för att vi är några rugbyexperter, men det gick ju bra ändå =)

Jag har tänkt så mkt den här veckan så det ska bli riktigt skönt att kunna slappna av lite. Det är inte så mkt kvar i plugget nu. Det är ju redan första advent på söndag. Och nästa vecka åker jag till Rom =D

Red förresten Tjavs igår. Lilla ponnyn, honom har jag inte ridit på evigheter. Jag fattade ingenting =S Vi tränade på kadriljen och så. Vi har lite idéer om hur vi ska göra, men jag tänker inte avslöja nåt. Då blir det ju ingen överraskning =P

Nä, nu ska jag dra till plugget.
Ha en bra dag alla =D

      

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Nu kollar jag på din redovisning.. du är fan bäst gummman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback