Zodiac

Idag har jag träffat Krippe. Vi sågs hemma hos honom för vi skulle spela in några låtar. Det slutade med att vi käkade godis och spelade Acno istället =P Sen bestämde vi att vi skulle gå på bio. Vi träffades på söder, hämtade biljetter och sen satte vi oss på ett fik och drack kaffe. Fick ett otroligt sug efter Läkerol salvi så nu har jag nästan käkat upp ett helt paket och jag kan lova att det kommer att dröja länge innan jag äter det igen =P
Vi såg hur som helst Zodiac. Den var riktigt bra även om den hoppade mkt i tiden och slutet blev som det blev, vill ju inte avslöja för mkt ;) Äckligt att mördaren hade tagit samma namn och symbol som en klocka. En klocka vilken JAG har, omg. Jag kanske blir...kaputt. Hur som helst kan jag rekommendera Zodiac (både klockan och filmen) för jag är väldigt nöjd med de båda. Och Jake Gyllenhaal var jättebra som serietecknande soutledare. Dessutom var han som spelar Dr Greene i Cityakuten med. Han är mycket äldre nu kan jag intyga. Men om man tänker på att de avsnitt som visas på trean nu är tio år gamla så är det inte så konstigt.
Efter att ha sett den här filmen har mitt intresse för grafologi tänts ännu mer. Jag har funderat lite på att bli det. Tycker det verkar urhäftigt att kunna urskilja likheter i skrifter och kunna läsa folks personligheter, bara med hjälp av deras handstil. Hur läckert är inte det? Frågan är bara hur länge grafologer kommer att behövas i och med att vi skriver allt på dator numera. Men då kan man bli sån som gör samma sak fast man analyserar hur personen använder. Det är nästan samma sak.
Jaja, imorgon är man också ledig. Måste verkligen spurtplugga den här veckan. Den 24 tar allt slut. I allafall alla läxor =P

Cin cin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback