VENERDÌ

Nu har ni snart lärt er hela veckan =P Har just varit i skolan och skrivit sista nationella, whihooo =D! Nu  är det snart slut, känns lite märkligt faktiskt. Provet gick inte så bra men det förra kändes desto bättre så jag hoppas att det blir ett bra resultat sammanlagt i allafall.

Såg ni  semifinalen i ESC igår då? Verkligen inget emot Norge, jag elsker det landet men hon sög verkligen. Snygga ben på en 60 - årig kärring, sorry men då är de inte snygga längre. Och Danmark var ju bara pinsamma. Jag sa redan innan att han (hon =S) inte var bra men alla andra tyckte det var en bra låt och att han hade bra röst. Igår var inte en ton rätt, in your face.

Det pinsammaste är hur vi nordiska länder hyllar varandra. Men, men Finland är ju bra och The Ark äger ju så...Men jag tror ändå att vi får hårt motsånd. De svåraste blir nog Vitryssland, Serbien och Ryssland tror jag. Vitryssland är riktigt bra men som han finnen sa i inför ESC "det känns svårt att hylla den mest bekostade videon när den kommer från Europas enda diktatur, där folk svälter". Hm...det blir en spännande final imorgon alltså.

Nu är jag hemma. Jag och mami ska fika lite innan vi åker in till stan, där vi ska hitta lite smink och jag skulle vilja hitta ett par ljusa byxor i lite somrig modell. Lägger in bilder ikväll om jag hittar nåt och sälvklart kommer min helglista. Ni trodde väl ändå inte att jag hade glömt den va? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback