TOTALLY EXPOSED

Dagens frukost: ägg, liten äppelyoghurt, hård macka med ost
Dagens klädsel: joggingdress
Du blir glad när: Jag vinner
Är du kär: Nix
Du blir arg när: När folk inte greppar i hjärnkontoret
Du längtar efter: Sommar
Dagens låt: Offspring - Pretty fly (for a white guy)
Dagens frisyr: hängade
Dagens händelser: jogga och spadag med mamma
Dagens vill ha: kokoskräm
Dagens drog: yoghurt
Dagens tråkigaste: Att Frode dog igår, plugga inför prov.
Dagens dricka: sojamjölk, hoppas jag, Annars chai
Dagens köp: mjök kankse
Dagens mat: yoghurt och frukt
Dagens sjuka: icke! Jag är alltid pigg som en ärta
Dagens mående: jättebra
Minst viktigt i en outfit: det är helheten som gör det så allt är viktigt
Det viktigaste: Bra självförtroende. Man kan ha snyggaste outfiten som går att få tag på, men ändå se tråkig ut om ett dåligt självförtroende lyser igenom.
Sko/klädstorlek har du: 38/39 - S
Kort eller långt hår: Mellan
Brunt eller blont hår: Rödbrunt
Korta eller långa naglar: Halvlånga (gud vad jag svarar mitt emellan =P)
Äkta eller fejk: äkta
Designer eller kedja: båda
Päls eller inte: Ej
Öl, vin eller drink: drink
Vem är din förebild utseendemässigt: Vet inte, ingen ser ju ut som jag och jag ser ju inte ut som nån annan så det blir svårt =S
Förebild stilmässigt: Många
Vad har du i väskan: Hell no, det tar evigheter. Mobil, nycklar, åkkort, sminknecessär (varav 4 läppglans), mp3, maskot =)
Var shoppar du helst: GinaTricot, H&M, Salt, Zara, TopShop, Friis, typ alla ställen man hittar nåt fint
Senaste plagg du köpte: Ett par sandaler från Friis&Company
Nästa köp: Sommarklänning/kjol tror jag

Kommentarer
Postat av: Isola

"Dagens köp: mjök kankse"

gölligt ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback