RENÄSSANSMÄNNISKA

Hej blögg som en viss Camelita hade sagt i mitt ställe =P Jag har just kommit hem från plugg och stad. Slutade kvart över elva och sen gick jag och Isola och käkade och kollade in Kate Moss nya kollektion på Top Shop Det fanns en stor skylt där det stod "Max 5 plagg/person". Jag verkligen stor risk at jag skulle slänga mig över det. Herregud, Madonnas tracksuit känns plötsligt riktigt het =P

Just nu sitter jag och lyssnar på Marja Serifovic (ni vet den skönsjungande lesbianen som  vann ESC) engelska version av Molitva som heter Destiny. Fast Molitva betyder inte öde utan "be". Fint tycker jag. Förresten har Jovan Radomir, ni vet hallåan på SVT, skrivit den engelska versionen och tydligen hottat upp den, men den versionen fick nog inte jag =P

Måste verkligen få ägna några ord åt denna lilla flicka här under. Nu tog förresten låten slut, nu kommer Britney Spears "I've just begun (having my fun). Hon viker ut sig (nähä, jag trodde hon var modell för Allers =D) käften på dig, bry er inte om mitt alter ego, hon bara larvar sig. Hon ska i allafall vara med i Playboys julinummer, det var dit jag ville komma. Till saken hör att hon både är OS och VM-guldmedaljör i simmning. Coolt tycker jag, en sån där renässansmänniska som är allt. Min svensklärare sa att man under renässansen ville vara både snygg, kunna sjunga och spela och vara smart och kunna allt ni vet (hur fan kommer du ihåg det?), Tyst sa jag! (I've just begun, having my fun), whatever.
  
Ren?ssansm?nniskaAmanda Beard (Hon ser rätt rakad ut om du frågar mig)
   Jag kom att tänka på en sak idag när vi skulle ut och äta lunch. I Sverige säger vi att vi "håller på att dö" hela tiden.  Även om vi inte menar det. Vad läskigt för alla stackars engelsmän, fransmän, spanjoner och allt vad det är när de kommer hit och ska lära sig svenska. Jobbigt att inse att alla människor svävar mella liv och död här uppe, farligt att leva här ju. Vi skrämmer bort dem =P Kanske är därför det inte ens bor tio miljoner människor här.
   Förresten, jag höll nästan på att glömma. Jag ska bli...vad fan heter det? OK, jag ska få ett kusinbarn kan man ju säga. Min kusse ska bli farsa, way to go man. Han är 22 och hon typ 20 och jättegullig. Han är gullig också iofs=P Stackars henne bara att "the girl next door" är min och hans mormor. Hon kommer vara på henne som en hök. Men hon är så sansad så det fixar nog hon galant. WHIHOO, jag ska bli...vad fan hette det nu då? Vänta nu, jag är barnets pappas kusin = pappkusin? Nä, det lät inte lika bra som slutsatsen =P
   Vad duktig du var som knep igen *klapp på kinden* (du sa alla dumma kommentarer så bra själv, så jag kände inget behov)

Hejdå från

Eline & Lea

Kommentarer
Postat av: crazypill.blogg.se

haha jag ganska rakad... och retuscherad

Postat av: NOOLITA - Josefin

Jasså va roligt :D när åker du dit då?

2007-05-17 @ 13:01:16
URL: http://noolita.blogg.se
Postat av: Mon

haha sant sant, stackars turister och allt ;P

2007-05-17 @ 13:42:58
URL: http://fashion0.blogg.se/
Postat av: Karin

haha en lakritskjol vore allt bra gott att ha:p

2007-05-17 @ 14:42:58
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Moa

Haha, jaaa, stackars utlänninganra som tror att alla svenskar dör ;D

2007-05-17 @ 15:23:43
URL: http://gunke.blogg.se
Postat av: carro

Tack desamma!:) Ska springa till jobbet nu:/

2007-05-17 @ 15:37:45
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: matilda

svaR: jo de kan man säkert,om inte där så hos andra guldsmeder ! lyckatill

2007-05-17 @ 18:02:53
URL: http://miliz.blogg.se
Postat av: Dagis-Haraldis

Vilken fejkad bild! Usj. Men rooligt inlägg!

2007-05-17 @ 21:17:39
Postat av: Millan

I löööve ditt inlägg. Jag tänker, RöliRöli =)

2007-05-18 @ 00:27:31
URL: http://camomillastaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback