KVÄLLSÖPPET

Kom just på att jag har nationellt prov i engelska imorgon så jag borde verkligen gå och lägga mig. Kanske kollar första delen på Amerian Idol men ond som jag ä så tycker jag inte att det är lika kul nu när det inte är auditions längre.

Var som sagt och klippte mig. Hon sa att hon inte kunde göra mig blond så jag sa att jag ville ha guld istället. Trist nog så tog hon lite för mkt kopparfärg så det blev lite för rött tyckte jag men det bleks nog i solen och ju mer jag duschar. Hade ju verkligen velat bli riktigt guldig. Vad är det med frisörer och göra mitt hår rött? Nästa gång ska jag säga att jag är allergisk mot rött, och det vore ju inte att ljuga, men då tar de nog det mer på allvar.

Jag och pappa var och käkade på Pizza di metro sen och gissa vem vi såg där? Jonatan från Let's Dance. Han som dansade med Ebba ni vet. Han var där med en engelsktalande tjej som han pussade på, de var riktigt söta =P

Imorgon blir dock inte riktigt lika söt. Börjar halv nio med nationella och har sen lektioner som vanligt till halv fyra, tufft.
Ska fixa mina naglar också, de tog lite stryk av att vara i stallet en heö dag igår.

Avslutningsvis säger alla grattis och ger Hedvig en stor applåd som kom med i symfoniorkestern =D

Bouna Notte

PS: Idag har jag haft över 200 unika IP-adresser på havremoppen. Det är mer än jag någonsin har haft på goodybag och ändå har jag inte fått en enda kommentar =O skandal, readers :DS

Kommentarer
Postat av: max

kan va för att du passar i rött:) lycka till med antionella tack vare de så börjar jag 2 imorn hehe:)

2007-05-02 @ 22:33:37
Postat av: Jörgen

Men du, Lycka till på provet!

Postat av: Isola

HAHAHAHA "JAG ÄR ALLERGISK MOT RÖTT!"

fan vad skönt om du hade sagt det! ;P;P

2007-05-03 @ 17:09:53
URL: http://sthlmfinest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback