HUR KONSTIG FÅR EN DAG BLI?

Det är frågan. Skönt att den är över. Vaknade vid halv nio, gick upp, gjorde iordning mig, käka frukost allt det vanliga. Kollade också lite om jag kunde hitta någon information om Dr. Glas som jag skulle ha läst till idag men som jag inte läste mer än 20 sidor i. Kom till plugget där vi hade muntlig redovisning och trots att jag inte hade läst den gick det bra ändå. Fick tillbaka ett prov om medeltiden där jag hade 5 av 13 rätt. Tro inte att jag var ensam, hela klassen hade dåligt. Vi ska göra omprov allihop nästa vecka, haha. Ska också läsa Tristan & Isolde nu i helgen eftersom vi ska ha gjort nåt projektarbete till dess i svenskan.

På lunchen råkade jag av misstag skärra min mor en smula, men tänker inte gå in närmare på det. Förlåt iallafall...och Ja Isola, jag ska släppa det nu =P

På engelskan skulle vi ha redovisning av en bok som jag inte ens har öppnat. Var smått stressad tills jag upptäckte att jag inte var ensam om att inte ha läst den. Vi var åtta som hade boken och sju hade inte läst den. Så på lunchen gaddade vi ihop oss lite och försökte komma på vad vi skulle säga - Mission: trick teacher. Haha, hur som helst gick det bra och läraren anade aldrig att vi inte ens hade vänt en enda sida. Google is your friend!

Sen drog jag in till stan och köpte lite som jag och mamma ska ha till vår lilla road-trip imorgon. Jag köpte vita leggings, mörk choklad till farmor och pads. Och lite grejs att ha i bilen. Snart kommer hon hem och då ska vi laga mat och sen packa och tvätta typ...tråkigt. Vi åker vid halv sju imorgon och sen vet jag inte om jag får tillgång till nån dator under helgen. Jaja, nu ska jag läsa lite Tristan & Isolde och sen slappa framför TV'n. Överhvudtaget har det varit en konstig dag. Det har hänt konstiga saker, jag har sagt konstiga saker, hoppas att ni står ut med mig, jag är nog skoltrött. Det är bara några veckor kvar nu =)
Have a nice day, Mr O'Donnel =P

Kommentarer
Postat av: max

varning för tristan och isolde sjukt tråkigt:P

2007-05-24 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback