HAHA, KVÄLLSFÖRDRIV =P

[] Jag är kortare än 170cm.
[] jag tycker att jag är ful
[] Jag blir lätt brun.
[] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[X] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. Tror faktiskt det =P
[] Jag har en tatuering.
[] Jag är osäker över mitt utseende.
[X] Jag har haft/har tandställning.
[X] Jag har glasögon/linser. Jag har gröna linser, men inte för att jag set dåligt
[] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[X] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[] Jag har mer än två piercingar.
[] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[] Jag har fräknar

FAMILJ
[X] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[] Jag har rymt hemifrån.
[] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[X] Jag vill ha barn nån dag.
[] Jag har barn.
[] Jag har mist ett barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback