Sunday service

Ännu en söndag. Slipper iallafall ha ångest över att det är måndag imorgon. Börjar som vanligt vid tolvsnåret och slutar runt ett. Kan det bli bättre?

Jo det kan det faktiskt! Det har snackats den här veckan är den absolut hetaste inom nöjesbranchen det här året (eller vad det nu var). Melodifestivalen igår, Snoop Dogg och P. Diddy idag och Shakira imorgon. Så imorgon bär det av till Globen för se om de omtalade höfterna verkligen kan stå för det sägs om dem. Nä, ska bara bli skitkul faktisk.

Annars har den här veckan inte varit så spännande. Spelade in lite musik idag iofs men...Måste hitta en vårjacka och jag har inte en jävla aning om vad jag vill ha.

Nästa vecka blir nog rätt skön. Mamma och jag kommer vara ensamma hemma när pappa drar till fjällen. Sen blir det fucking språkdagar som höjer språkarnas nördfaktor om möjligt ännu högre. Men det är mest en massa seminarium så jag får se hur mkt man måste vara med på och hur mkt man kan komma undan.

Gud, vilket tråkigt inlägg det här var men det var bara för att fördriva tiden under reklampausen.

cin cin

Kommentarer
Postat av: Cammo

Din lilla språkare, tar varje tyillfälle att skriva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback