Sommarodör?

Sommarod?
Sprutade lite av Escadas nya parfym på mig idag. Ett sånt måste i sommar. Har insett att hur mycket jag än ville ha Dolce & Gabbanas så är det bara en dröm. Den är nåt man stjäl några sprut ifrån på c/o Sockholm så fort man har tid.

Denna lilla skönhet kommer jag dock att köpa in så fort jag får in deg på kontot. Jag passar i söta dofter med liljekonvalj.

Förutom detta har jag hur mkt som helst i köpväg att göra. Jag MÅSTE klacka mina skor. Jag har snart inga kvar att gå i. Fast jag köpte ju ett par idag men man vil ju ändå ha lite alternativ. Dessutom vill jag ha ett par vita jeans, en kornblå tröja och nya glajer. Därtill måste jag laga mitt guldiga drakfjällsbälte. Bara faller sönder hela tiden =(

Vårmodet har äntligen kommit igång nu. Vi har befunnit oss liksom i ingenmansland så länge nu: Inte vinter, inte vår. Nu har jag hittat mina färger och ungefär vad jag vill ha så nu är det snart läge att göra sitt vårskrik =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback