Onsdaghappenings

Idag spelar Bob Dylan i Globen och från och med nu kan man innan vissa utvalda koncerter gå på en förfest två timmar innan spelningen börjar och mingla med andra som ska gå på samma koncert. Kostar inget extra - har du biljett så kommer du in =)

Har du ingen biljett till Bobby så är inte det fy och skam. Ratta in TV3 klockan 20.45 och se Zlatan och alla de andra ta Sverige vidare mot EM i matchen Sverige - Nordirland. Det spås att det kan komma att bli både lite småfult och hårt då NI har en forward som har gjort två hattricks i sina sista matcher. Blir nåt för Mellberg att bita i. Dessutom är fotbollen grymt stor i NI, konstigt tycker jag med tanke på att det inte går så bra för dem. Biljetterna såldes tydligen slut på en dag och NI's hejarklack ska vara en av de mest fruktade i norra Europa. Spännande, spännande alltså.

Han inte blogga nåt igår. Hade så mycket att göra. Idag ska jag ägna mig lite mer åt mig själv.
Ha så roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback