Kändismagnet och sexobjekt

Igår var vi då på Shakira. Fy fan vilka hips hon har alltså, det är helt sjukt! Men om man ska tro vad de säger om invånarna från Barranquilla så är det ju inte konstigt men hallå, helt sjukt coolt!

Dessutom har jag fått lite inspiration om vad jag vill gör med mitt hår. Jag ska låta det växa så det blir ungefär i brösthöjd. Problemet med lockigt hår är att det har en tendens att inte växa. Hm...får väl manipulera det eller nåt. Jag ska blondera mig också har jag tänkt. Har varit brunett sen jag föddes så nu vill jag se om blonds have more fun eller inte. Måste gå till en bra salong dock så det blir ordentligt gjort, om det ens går att göra.

Väl där i Globen springer jag rakt in i Börje Salming. Och på väg ut sprang jag in i Sonja Aldén. Fick hennes autograf. Undra hur mkt man kan sälja den för? Men det står ju "till Elin" så...men man kanske kan klippa ut själva namnet? Hon var förövrigt uppklädd till tänderna och hade det inte varit hon hade jag undrat vem som smäller på sig nåt sånt. Man har liksom lite vidare gränser om man är lite känd...wierd egentligen.

Tro inte att kändismagnetismen hade upphört här inte. Nänä, på Wayne's stötte vi på den roliga killen i Parlamentet som delar min sarkastiska och ironiska humor (vilka somliga helt klart inte har uppfattat *fnys*). Peddo tog hans autograf och gav till sin syrra, hyggliga hon =P. 50 meter längre bort möter Årets Homo - Cicci Ramsby, hon från Idol ni vet.

Isola har en spricka i foten och hon hoppar i trappor och plant och jag försöker att inte kolla på henne för hon säger att hon blir nervös då. Så efter att ha uppfattat ett antal syrliga kommentarer från henne, tolv trappsteg bakom, vill jag bara säga: "Lilla gumman du får hoppa hur mycket du vill, hur du vill, jag ska inte titta. Ska vi köra med sugrör i latten när du har vrickat andra foten?" =P =D. Bra då hade vi det uträtt men om jag känner henne rätt orkar hon inte läsa så långt som till fjärde stycket i allafall så jag får väl förmedla henne detta oerhört viktiga budskap på nåt annat sätt =P

Genomled en, i och försig ganska bra, lektion i spanska, men utan kaffe på hela dagen och därmed ett blodsocker på n0ll så blev subjeketen och predikaten märkligt nog sexobjekt och delikat istället...jag och eftermiddagströtthet är bevisligen ingen bra kombination

Imorgon börjar de (ö)kända språkdagarna. Föreläsningar och allmänt ett soft schema så det blir nog skönt. Hoppas Peddo har fått hissnyckel då...
Undra förresten vem man får se på Götgatsbacken imorgon?

Cin cin

Kommentarer
Postat av: Isola

jag läste allt! *stolt*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback