Evening =)

God kväll. Glöm nu inte att ställa om klockan. Min pappa gav mig ett tips med ritkig töntfaktor men det funkar faktiskt. Man vet ju aldrig åt vilket håll man ska ställa klockan. Tipset är alltså att på sommaren ska grillen fram - då ställer man fram klockan och på vinter ska griller tillbaka - då ställer man tillbaka klockan. Skitfånigt, urlöljligt - men det funkar =P

Ikväll var vi ute och käkade på tapasbar. Restaurangens logga var en chilifrukt och jag undrade vad i helvete jag gav mig in på. Som tur var kunde jag undvika det mesta av chilin genom att torka eller peta bort den så jag slipper några anafylaktiska chocker. Servitören tyckte vi var knasiga i hela huvet när vi kom och frågade om det fanns något utan chili, paprika eller tomat. DAAH stod skrivet i hans panna kan jag tala om =P

Annars har jag putat mina stövlar och smort dem med fett...tråktigt men nödvändigt. Ser bättre ut i helhetsintrycket och där kan man plocka många poäng! Ska snabbt kolla igenom på mina gama protokoll på vad jag fick för anmärkningar.

Men nu måste jag verkligen sova, även om jag inte är trött. Får en timmes mindre sömn i och med omställningen och trött kommer jag bli i vilket fall så jag behöver ju inte göra det ännu värre.

Natti då, zzzleep tight, don't let the bed bugs bite (eller hur den nu är?? =P)

Kommentarer
Postat av: tips

spring forward, fall back...

2007-03-25 @ 19:20:11
Postat av: Lea

Du är inte så anonym som du tror, vet du


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback