Countrydocka i stan

Countrydocka i stan
Nu har hon kommit till stan - Dolly Parton. Skulle verkligen vilja se henne i Globen ikväll. Hon är faktiskt inte bara blond och allmänt opererad, hon är sjukt rolig också, exakt min humor. Mina favorit Dolly citat är:

Jag är grannflickan - om man bor brevid en nöjespark.

Det är dyrt att se så här billig ut.

Hur rolig får man bli. En person med självdistans är alltid roligt. Visste ni förresten att hon har elva syskon? Jaja
välkommen iallafall. Stockholm har Dolly hysteri!

Kommentarer
Postat av: Dag-Harald

vet du att hon hennes familj var tvungen att fånga råttor för att få nått att äta? Hon tog inspiration till sin stil genom att kolla på horor i byn där hon bodde...

Postat av: Lea

Usch, hade ingen aning. Har hittills tyckt att hon är lite fejk, men nu tycker jag bara att hon är skön. Dessutom blir hon inte fejk när hon själv tycker att hon är det =P

2007-03-16 @ 21:35:55
URL: http://goodybag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback