TIDSFÖRDRIV

Är: Lite trött men ingen fara
Ger intryck av att vara: glad, tror jag
Mår: buenìssimo =P
Ska: snart träna
Har: tappat min lilltånagel
Bör: fixa min garberob
Kan: vissla med tungan
Blir glad av: allt möjlligt
Vill ha: sommarväder
Skulle vilja: resa bort
Tycker om att: göra andra glada
Drömmer om: att resa utomlands
Längtar till: indienresan
Fasar inför: mina föräldrars död
Har ett brinnande intresse för: ridsport, shopping, kaffe =P
Bryr mig om: mina medmänniskor
Trivs med: att inte ha nåt att göra
Känner obehag inför: ingenting, vad är det här för emo-lista?
Planerar att: inte planera
Bor i: längenhet
Skulle vilja bo i: båthus
Klär mig gärna i: klänning
Äter gärna: japanskt - teriyaki, sushi, yakiniku, yakitori, sukiyaki mm
Dricker gärna: mjölk

Tränar: cyklar och rider
Tittar ofta på: house, cityakuten, afv, american idol
Lyssnar ofta på: alla
Läser: sporten
Prenumererar på: inget, bara DN
Idag: regnar det
Imorgon: börjar jag på mitt nya jobb
Igår: red jag Darma
Nu: blottar jag mig inför alla läsare =P

Vill se: cityakuten kl 14.45
Vill göra: ett bra jobb
Glad över: mitt liv
Arg på: att vi inte gör tillräckligt för att förbättra miljön
Stolt över: min musik

Rädd för: filmjölk
Nyfiken på: världen
Lycka: sommarlov
Sorg: min mormor som inte får tillbaka sin katt
Älskar: min familj och mina vänner
Hatar: ödslar inte min tid på att hata
Äter: yoghurt
Sover: min 105 cm säng

Dansar: gärna =)
Lever: i nuet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback