SMILE - IT'S SUMMER, FOR CHRIST SAKE

Goody Morning =)
Vaknade vid tio tiden av att en tjej från vattenfall ringde. Kul där...jaja, det var ändå dags att gå upp. Så det gjorde jag. Gjorde lite frukost bestående av scrambled eggs. Atkinsfrukost med andra ord =P Vet inte varför men jag blir alltid sugen på det på somrarna. Måste ha att göra med värmen och att man vill ha salt kanske?

Idag har jag lite saker jag ska ta itu med. Först och främst ska jag göra allt jag kan för att inte bli förkyld. Börjar ju jobba på måndag. Har just cyklat lite och tagit en dusch. Ska snart klä på mig och dra in till stan. Har ringt till tandläkaren men ingen svarade. Inne i stan ska jag kolla på den tröja som jag inte fick tag i förra veckan. Fick lite cash av mormor för allt jag gjorde hos henne så nu är jag lite rik igen =) Lite manikyr ska jag också göra. Jusdet fan det är ju fredag idag. Det hade jag nästan glömt. Ska fylla i alla anställningspapper och ge dem till min chef också. Tänkte svänga förbi plugget också och hämta mina betyg =) Hoppas de blev som jag tänkt mig. Men det skulle verkligen inte förvåna mig om historieläraren kuggar mitt MVG för att jag var bortrest när de gjorde provet om franska revolutionen. Men jag erbjöd mig faktiskt att göra nåt annat och då sa han att jag skulle göra provet i maj. Hände nåt? Nix. Jaja, det går säkert bra.

Ska fixa min resväska också. Hade ingen ork att göra det igår. Det är vad jag har planerat idag, vi får se vad det blir av det hela =P

Kram på er
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch då. Då får det bli raggsockor på, hehe!

Postat av: Amanda

Manikyr är härligt, lite vardagslyx sådär! =)

2007-06-15 @ 13:06:40
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Annelie

Hoppas att du fick ditt MVG.Ha en fin kväll!

2007-06-15 @ 18:32:37
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Natta

Jo den har varit rätt så okej. går att läsa om den på bloggen.

2007-06-15 @ 20:03:26
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Natta

tack. detsamma :)

2007-06-15 @ 23:19:31
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback