MIDSOMMARDAG

Midsommaren var jätterolig. Vi var hos några kompisar i täby och satt på deras terass. Grillade, spelade kubb och fotboll och hoppade på grannens studsmatta. De var inte hemma så vi passade på =P Kollade på film och hade det bra =)

Idag är liksom en död dag. Mor och far ligger och sover i soffan. Jag har varit trött hela dagen och jag blev inte mindre trött av att cykla direkt. Kändes skönt dock, nu kan jag slappa hela dagen. Ute regnar det som fan. Jag funderar på att gå och hyra en film men det regnar som fan och jag vill inte gå ut i det. Jag får se hur det blir.

Nu ska jag nog ta och värma mig en kopp té som blev över från frukosten och ta lite jorgubbspaj som vi har kvar från igår. Mums =d

Ha en bra midsommardag. Eller så bra som man kan. Det här måste vara årets största bakisdag, tillsammans med nyårsdagen =P
Cin cin (eller, inte idag kanske =P)

Kommentarer
Postat av: johanna

är också trött och seg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback