LÖRDAGSTRÄNING

Har just cyklat på min motionscykel för att trimma the beachbody lite =P Gud vad skönt det är. Just när man har börjat är det inte så roligt men jag brukar läsa tidningen den första delen för att få tiden att gå. Sista hälften orkar man inte läsa för då är man så trött så man inte ser nånting.

Jag ska snart fräscha till mig lite och sen måste jag verkligen göra nåt åt mina naglar. De ska filas och trindas =) Dessutom ska jag göra nåt drastiskt åt mitt skatbo till hår innan jag träffar Hedvig. Hon ska rida lite kusar och jag ska sola hade jag tänkt. Synd att det bara är 15 °ute =( jag hade ju tänkt att ha shorts. Imorgon ska det dock bli varmare och då skulle jag behöva åka in till stan och hitta lite grejer. Jag vill verkligen shoppa, shoppa, shoppa!

Idag var det 13 år sen mina päron träffades och de har hållt ihop sen dess =) Skiljas åt (de är inte gifta, där fick jag väl till det bra =P) kommer de heller aldrig göra, de är fortfarande nykära.

Mamma har gått på det där med baristamjölk förresten. Hon trodde att det var typ 7% fett i det men när jag försökte intala henne att det var typ 2, ville inte hon tro på det. Hon kan vara så jäkla bestämd ibland. Så iallafall hittade hon baristamjölk igår och till hennes förtret hade jag rätt - såklart =D Hon köpte det iallafall men blev lite besviken. Bra för mig, då kanske hon köper sojamjölk till mig nån dag istället =P

Gud vilket tråkigt inlägg det blev. Förlåt att jag ödslade er tid. Skriver ett roligare om en stund =)

Kommentarer
Postat av: Cammo

Du och din sojamjölk asså:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback