Live Free or Die Hard

Morrn, morrn.
Igår jobbade jag lite senare men det kändes knappt. Åkte hem, sov en stund, vaknade vid sex och upptäckte att jag skulle vara inne i stan om drygt en timme =O Duschade i rekordfart och mötte sen upp max vid Åhléns. Tilsammans gick vi till Sergel och hämtade biljetterna till Die Hard. Köpte lite käk i kungshallarna och åt sen i kungsträdgården. Gick runt lite och fick sen skynda som fan för att hinna köpa godis innan filmen började. Jag älskar verkligen den lilla shopen i tunnelbanan där det är godis under plexiglasgolvet. Och alla mina favoriter finns där =) Choklad, choklad och sa jag choklad? =P

Die Hard var i allafall skitbra. Lite överdriven ibland men det är ju liksom grejen med Die Hard. Det ska ju vara lite Too Much =P Kul också och mordernare än de tidigare. Kanske lite övermordern och de visuella effekterna andades väldigt mkt Spiderman men - Die Hard fan som jag är - så gör det ingenting. Den är skitbra!

På natten vaknade jag av värsta halsbrännan. Berodde förmodligen på att det var chili i den där woken men det var så lite så jag trodde inte det skulle vara så farligt. Som tur är vet jag nu hur jag ska tackla det. En Ipren och ett glas fet mjölk. Vi hade ingen så jag tog blå mjölk och hade i lite matlagningsgrädde. Det funkar jättebra =) När man inte har nåt annat så =P Mjölken är väldigt len för magen så det är jätteskönt.

Vaknde sen vid halv tio och gjorde ett tappert försök att äta frukost på balkongen. Gick inte så bra så jag fick sätta mig därinne och huttra en stund. Cyklade sen, duchade och nu ska vi snart åka och storhandla. Det är det värsta jag vet men jag måste vara med eftersom jag kommer vara ensam hemma nu ett tag så jag vill vara med och bestämma vad jag ska ha hemma. Om de får bestämma får jag typ leva på falukorv. Sen blir det sushikväll med Hedviiig =)

Ha en bra lördag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Härligt att vara ensam hemma, jag skulle ha haft en hemma fest då hah

Postat av: Isola

nooo, not sushi! pizza darling;)

2007-06-30 @ 17:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback