FREEEDAG! ELLER JA, TORSDAG DÅ

Det  är nästan fredag idag. Har jobbat hela dagen. Idag var det midsommarfirande och vi klädde två stänger och förberedde för en fest som vi hade på eftermiddagen. En folkdansgrupp kom och dansade och vi serverade kaffe och jordgubbstårta som jag förövrigt smakade på och den var supergod =d

Gick hem istället för att cykla, jag orkade verkligen inte. Hemma möttes jag av pappa och vi kollade på cityakuten en stund innan han åkte och hämtade mamma. Jag kommer nästan inte ihåg nåt av avsinnet eftersom jag somnade efter halva tiden. Vaknade tre kvart senare av att elefantfamiljen brakade in, haha =P De hade handlat lite inför imorgon och hade dessutom med sig en påse med nyhämtad sushi, mums. Från Helens på långholmsgatan, jättegod. Vi tog lyxtallriken och jag måste nog säga att ålen var godast =P

Nu degar vi lite i soffan. Jag och mamma har gjort en liten jordgubbspaj som står i ugnen och håller på att bli färdig.

Ha en bra midsommar allihopa. Och ta en öl till - det är ingen dag imorgon =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback