TORSDAGSFUNDERINGAR

Ciao belli
Har jobbat idag. Rengjort lite hjälpmedel, haft gruppgymnastik, frågesport och gångträning. Tog en promenad hem. Var en vecka sen jag cyklade nu men jag har inte haft lust. Imorgon får jag en timmes sovmorgon. Jobbar en timme extra ist men, men. Det känns inte. Det är mest roligt faktiskt =P

Jag har tänkt på en sak. Jag tror att när man dör så sluts ens livs krets liksom. Riktigt små barn bara äter och sover och nu när jag har jobbat med äldre ett tag kan jag garantera att riktigt gamla människor bara äter och sover också. Många är som riktigt små barn. Det är jättekul faktiskt =)

Imorgon ska jag shoppa lite efter jobbet tror jag. Måste hitta en guldig ögonskugga, min är helt slut. Ska samtidigt passa på att kolla på lite klänningar. Eller om jag hittar nåt annat, det vet man ju aldrig =P

Hoppas ni alla har haft en bra dag =)
Cin cin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback