SARGAD, KÄR ÄGODEL ROPAR PÅ HJÄLP

Hallå i stugorna
Idag är det måndag och efter två veckors ledighet har jag nu börjat jobba igen. Jag är lite olycklig faktiskt för min d-sträng har gått av. Alltid den som lossnar =( så jag kan inte spela ordentligt på min gitarr. Inte skriva musik, inte knåpa ihop hur jag ska spela min favoritlåtar som inte finns på e-chords, inte beundra dess vackra ytor av björk, körsbär och valnöt, för den är inte hel. Det saknas en bit, och så länge det gör det är den inte fullständig. Jag ska så snart som möjligt rädda den från dess inkompletta tillstånd. Det är min plikt som ägare, yrkesbroder och
livskamrat.

Förresten har jag haft en låt på hjärnan hela dagen idag. Jag fattar inte varför, för så bra är den inte. Har ni hört sången om Fågeln Roger? Helt sanlöst roligt låt om en liten pippi som blir sjuten i magen av en jägare som ska äta honom med lite potäter. Har ni inte hört den kan ni se den
här. bry er  inte om videon för den suger verkligen. Nu ska jag snart ta en kopp det té som jag köpte igår med smak av kakao, vanilj och cocos. Det var av märket Twinning's om ni är sugna på att köpa det själva =P

Ha nu en bra kväll
Cin cin

Kommentarer
Postat av: max

tåkigt at höra hörrö du men du får väll fixa den:) alla saker kräver sysselsättning för att må prima;)

2007-07-30 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback