MÅNDAGKVÄLL

Kväll på er. Verkar som min förkylning inte blev värre än lite halsont under några timmar igår. Skönt. Har nu kollat lite på Extreme Home Makeover och Lyxfällan. Jag har en liten fundering kring EHM. Varför måste de bygga så mkt på så kort tid? Fattar att det är lite grejen och visst, de är många men undra om de har problem med byggfusk och sånt? Man kan inte göra allt ordentligt med den tidspressen. Har två i bygg/målarbranschen i familjen och de håller med mig. Weird. Hoppas dock att allt går rätt till och att den amäärica känsla som genomsyrar hela programmet från start till mål verkligen är äkta.

Har jobbat idag som vanligt. Lite gåträning och andra aktiviteter bestod dagen av. Mötte sen upp Hedvig inne i stan och åkte ut till Kungens Kurva för att hitta en hjälm åt henne. Det gick bra, bra och sen tog vi bussen till Stuvsta och pendeln hem därifrån.

Gjorde lite middag och har sen spelat lite, kollat påTV, slappat och tagit det allmänt lungt. Äntligen har jag skaffat sommarkort och imorgon har jag tänkt att åka in till stan en snabbis efter jobbet och glutta lite. Det är ganska skönt att vara ensam. Lite tomt dock när man går och lägger sig. Man är ju van vid lite ljud som rinnande vatten, nån som borstar tänderna, nån som vänder blad, TVn osv. Jag borde egentligen gå och lägga mig men jag kommer aldrig att kunna somna när det är såhär ljust. Jaja, hoppas ni alla har haft en bra dag =)

Cin cin

Kommentarer
Postat av: alicia

EHM är verkligen roligt men jag tror nog inte heller allt görs ordentligt.. men det är verkligen ett program som berör, jag sitter alltid o gråter till det :P

Postat av: Anonym

jag med =) hon e min bebis!!
ja precis, o varför måste de bygga såååååå extremt? bätrre om de gör halva huset och hjälper fler istället!

2007-07-03 @ 10:40:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback