HAVSBRISER

HAVSBRISER
Hej alla
Livet här i skåne är riktigt soft. Vi har haft riktigt trist väder nu i några dagar men, blåsigt och så, så jag har inte kunnat bada och sola och sånt. Har dock gjort lite andra saker: varit i simrishamn några ggr, varit hos en kompis som bor i en mölla och fått lite kläder av henne =). Hon har jobbat som massös på en lyxkryssare i karibien och jag fick ett par jeansshorts och lite toppar och sånt från Key West, Jamaica och Puerto Rico. Dessutom har jag cyklat, städat, lekt med farmors valp osv.

Har fått en klänning av farmor som var riktigt fin. Hittade den i simrishamn. Provade en till klänning där idag emn ska fundera på om jag ska köpa den eller ej. Det finns inte så många klädbutiker typ fyra st eller nåt sånt och de har ganska tantiga saker men då och då dyker det upp en lite pärla bakom nån långkjol. Klänningen jag fick kom från ICHI och i butiken jag handlade den i fanns även Henri Loyd (såklart, hamnstad som det är), beyoung och lite annat. Det är inte direkt H&M och Gina Tricot som finns här men man vet ju inte vad som finns förrän man har varit inne och tittat. Finns det nåt dummare än att säga att man inte går in i vissa butiker? Så onödigt, man vet ju inte vad som finns där om man aldrig går in och tittar.

Nu vill jag ha lite sol och mindre blåst så man kan bada och lite sånt. Jag hade ju planer på att bli pepparkaka här =P

Slänger in en bild med utsikt från övervåningen =)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Gillar verkligen inte H&M kläder.Ofta dåligt sydda kläder
tycker jag.Håller med att man inte ska döma butiken i förväg.Ha det fint!

Postat av: isola

kom heeem! mi manchi.

2007-07-24 @ 11:23:56
URL: http://sthlmfinest.blogg.se
Postat av: anna

mm låter bra och få lite kläder här och där :) hehe ha dt bra :)

2007-07-28 @ 13:13:13
URL: http://gullman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback