I min väska

Gjorde en rensning och det är förvånande vad mycket saker som finns i en kvinnas väska. Halva mitt liv ligger ju däri...helt sjukt. Hur kan män klara sig? Fast vi bär ju deras saker i och för sig. Hittade lite allt möjligt faktiskt =) Anledningen till att det finns så mkt udda saker är nog att jag glömmer ta ut skiten =P

Mobil
Mp3
Sminkväska
Nycklar
Plånbok
Det är standardkitet liksom
Utöver det hittade jag
Kamera
Trind handkräm
Tusen Små Bitar av Jemes Frey (skitbra faktiskt, jag sträckläser)

Deoderant (fick inte plats i gympapåsen i fredags)
Linser (hämtade dem för typ en månad sen men har fortfarande inte orkat lägga i badrummet två meter bort)
Godispapper (vem har inte det?)
Äckliga haltabletter med äppelsmak (har SÅ fått nog av vidriga sugtabletter, ska slänga dem...sen)
Parfymstrips (ena sidan är Ana Sui och en andra minns jag inte,hmm...vilken var vilken???)
Kvitton (Åhléns, SL center...vad fan köpte jag där?, Åhléns igen...)
Tuggumin (rättare sagt två tomma tuggumikartonger, hör egentligen till standardkitet)
Plast till tuggumikartongen (man vill ju inte slänga på gatan)
En 50-öring (rikt)
Ett gem
Biljetten från USA
En garanti på att jag har lämnat USA
Sudd, hårklämma, nån adress, nåt telefonnummer, bläckpenna, läkerolpapper, bricka från gymnasiemässan, nyckelband, mitt lönekuvert som tyvärr gapar tomt, nån uträkning från matten och HAHA en TIA, trevligt, trevligt.
Till sist en mattebok vilken jag egentligen skulle ha hållt på med medan jag skrev det här men...det är ju tråkigt =(
Men, a girl's gotta do what a girl's gotta do (och det är fan inte matte...vad är det egentligen?)

Kommentarer
Postat av: isola

haha! du är galen! ;P har du suttit o räknat ut allt det där? '

puss!

Postat av: Lea

Vad fan gör man när man har tråkigt? Jag kan ju inte hjälpa att jag har världens softaste schema=P

2007-01-30 @ 12:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback