Deja vú-konversation & Un po' di italiano

Följande konversation har ägt rum eh...jag vet faktiskt inte hur många gånger.

Isola: "OK, 13.20 från Älvsjö" (och så en glad JA, nu-blev-det-rätt tjäckhet)
Lea: "Nästan rätt, 13.21" (med en, jag-gör-henne-nog-bara-förvirrad tanke i bakhuvudet)
Isola:"Längst fram (?)"
Lea:"Längst BAK!" (hur kan man ha alla rätt fast fel?...eh)
Isola: "OK, mot Tumba" (med tanken ja-men-nu-blev-det-rätt-iallafall)
Lea: "Neej *suck*...mot SöderTÄLJE!" (inga bindestreck, bara...trött)


Med allt gott kommer något...ok, jag ska bara sträcka mig till mindre bra =P

Siamo le due ragazze più carine e intelligente della scoula e il mondo!
Come mai?
Ja, det fattar väl vem som helst.

Kommentarer
Postat av: isola

HAHAHAHAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback