Dagen dårå...

Ja, idag hände inte så mkt. Missa italienskan för att göra nåt skitprov i spanska. Tur att man åkte in til stan efter skolan med Isola. Vi var på NKs rea, vilken är den bästa rea jag nånsin varit på. Aldrig har jag hittat så mkt som jag skulle kunna tänka mig att köpa. Provade två par tvättade jeans från Diesel och Pepe. Storlek 27 och guess what?..de var waaay too big. Fatta ingenting. Jag har väl inte blivit smalare...eller?
   Fick i alla fall min tårta som jag vann i fototävlingen (yes indeed, I won!) och den var sjuuukt god. Godaste köpetårtan jag någonsin ätit. Ska göra slut på den ikväll =)
   Fick dessutom Iso att köpa Sushi på Sones (Stockholms bästa Sushirestaurang) och jag har snackat om hur bra den är så jag hoppas verkligen att hon blev nöjd. 
   När jag tänker efter så hände det ju en hel del idag. Får inte glömma att nämna mentormötet. Ska inte gå längre in på det...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback