Oskuld till salu!

Jag har fått lära mig att sex säljer...tänkte använda mig av det. Ta't lungt jag är inte galen, bara smart...typ.

För alla som nu sitter bänkade och känner sig lite panka. Hör upp. Jag har fått en snilleblixt. Snabba cash går att få ihop. Sälj din oskuld! Lägg ut en annons på blocket: "17-årig, fin flickas oskuld säljes, 50 000 kr. Ring bla bla bla...ja ni fattar." Sen kan man ju sälja den flera gånger om man har lust. Bara att spela lite nervös. Det här kan inte gå fel. Ibland imponeras jag av mig själv...storhetsvansinne, moi?

Personligen känner jag mig hyfsat tät. Har pengar både hemma och på banken som jag med glädje ska spendera när jag får tid. Dessutom har jag bestämt mig för att sluta tugga mina tuggumin så maniskt som jag gör. Nåt säger mig att det inte är bra att käka 1 - 2 kartonger om dagen när man dessutom har problem med allergi. Jag har räknat ut att jag kommer att spara omkring 60 spänn i veckan. Fattar inte hur jag har kunnat skrapa ihop till det och en eller flera lattar om dagen vecka efter vecka utan att bli vrålpank. Istället kommer jag nu att kunna köpa 4 extra lattar på Sandy's eller 3 extra shoppinglattar på Wayne's. Wayne's har liksom godare latte än Sandy's (ooh, vad jobbigt det är att dissa sitt stammishak) och de har dessutmom stamkundssystem så i längden går det nästan på ett ut. Får väl köpa lurre på Sandy's på måndagar så känner jag mig inte så skyldig.

Sportlov approaches - me happy och glöm nu inte att annonsera för guds skull, tjejer!
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Isola

HAHA vi ska tjäna storkovan , bruden!!

Du vet att jag gör allt för pengar. Och då blir det ju mera latte eller hur? Fast orka suga gubbkuk för latte, iofs...

Postat av: Lifesaver

Hahaha! Inte prostituera sig, det är inte bra. Då känner man sig dålig.
Puss å kram!

2007-02-19 @ 12:24:52
URL: http://lifesaver.blogg.se
Postat av: Dag-Harald

Vet du vad latte gör med kroppen? Verkligen inte hälsosamt!

2007-02-19 @ 18:54:30
URL: http://colalight.blogg.se
Postat av: Isola

Tyst Tanten.

2007-02-19 @ 19:36:59
URL: http://www.sthlmfinest.blogg.se
Postat av: Lea

Livräddarn: låter som du vet vad du talar om...=P
Rannie: det håller mig vid liv och det skulle det göra med dig med om du tvingades sitta i en och en halv timme och lyssna på några snobbiga torrbollar från israeliska ambassaden, to that

2007-02-19 @ 20:58:44
URL: http://goodybag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback