I have a serious wardrobe problem

Vaknar av den där jävla klockradion som jag varje dag lovar mig själv att slå sönder och samman med ett baseballträ. Stiger upp, öppnar garderoben och vad ser jag där...hoho...ekot ljuder i flera timmar och det enda som gör motstånd mot det är toppar från mellanstadiet. ALLA mina kläder ligger i tvätten och i tvättstugan är två av fyra maskiner trasiga. Optismistik som jag är tänker jag "men det går nog ändå =)", men efter 20 sekunders gloende inser jag att nää...det Går ta mig fan inte. Det enda jag har är en rutig tröja som jag brukade trivas i, men som nu behöver lite modern, 2007-aktig retusch för att funka. Tar på mig den ändå, har på mig jackan i stort sett hela dagen i plugget och skyller på en approachande förkylning. The end has come...(glöm inte att det ska läsas med sagan om ringen viskningen), It is time.
   Ja, nu är det fanimig dags. Har tvåtusen spänn varav en del ska jag sätta sprätt på till lite nya kläder. Måste dock först planera lite vad jag vill ha. Vill låta vårmodet sjunka in lite så jag vet vad jag ska satsa på. Men det lär inte bli mycket att döma av vad jag såg är på väg in. Nitar och turbaner och den eviga lager på lager trenden, som jag fortfarande inte fattar mig på. Vart får man tag i deodoranter som kan stå emot så mycket värme som det ger? Tips nån? Och nitar, hallå! Hur fult är det inte? Fejkad kaxighet runt midjan och handleden? Min kaxighet sitter i hållningen och käften. Nån som vill prova? Fast jag är snäll som ett lamm också =), ellerhur, visst då, visst då?
   Turbaner kan vara coolt om det blir på rätt sätt. En somrig scarf över håret räcker för mig. Stilrent och dessutom slipper man tänka på vad för slags nya larv- och lusarter (kolla Ísola, A.B har lärt oss nåt iallafall) som gror därunder. Visste ni att man hittade över 40 nya arter i Bob Marley's dreads när man obducerade honom efter han död? Sjukt skabbigt.
   Nu måste jag iallafall sova. Insidan ger ju också skönhet och jag är inte vacker och trevlig när jag är trött, fråga Ísola om cooperfesten!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: isola

argh! haha cooperfesten! jaa då var du lite läskig.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback