OM JAG HADE EN HUND...

...då skulle jag ha en liten yorkshireterrier och den skulle heta Beckham. Grejen är den att jag är mer av en kattmänniska. Om jag jade en katt skulle den heta Bond. Jag kanske ska ha både och?

Nu har jag borstat tänderna, sminkat av mig, borstat ut håret lite, och satt in min lilla nattandställning gjord av plast som är formad efter mina tänder. Ni har har/har haft tandställning vet vad jag menar. Var ett bra tag sen jag hade den nu och idag kände jag att min ena oxeltand inte riktigt går ihop med den undre. Så det får bli lite bootcamp i munnen ett tag nu så allt hamnar på plats igen.

Imorgon blir en bra dag. Man måste ju i alla fall föreställa sig det annars blir det ju verkligen inte en bra dag =P Börjar tidigt med italienska, följt av spanska, latin, engelska och psykologi. Klockan tre bär det av till Baresso där jag ska klippa mig. Eller ja...jag ska bara göra en itsy bitsy toppning. Är verkligen nöjd med längden på håret (som jag har kämpat för att få det så!). Ni har ingen aning om hur lång tid det tar för lockigt hår att växa! Dock ligger det liksom inte lika bra när jag har det utsläppt längre. Jag måste kapa en centimeter, MAX en cm. Tar han längre så stryper jag honom! Ska ju vara Lucia i Rom och då passar de inte för självfallet krångla. Jag ska "Luciafiera" det lite grann =P Efter det blir det mer sångträning och mer information inför resan.

Nu ska jag titta på en dokumentär om Tourette's syndrom. Det handlar om ett kirurgiskt ingrepp där man opererar in elektroder i hjärnan som i stort sett botar symtomen. Rätt intressant eftersom vi just nu håller på med det i psykologin. Godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback