MORGONPROV

Godmorgon på er
Idag kommer bli en pretty stressig dag. Har inte hunnit med allt som jag hade tänkt att hinna med. Köpa glitter t. ex. varför glömde jag det igår? Har bara börjat packa lite grann. Jag får fixa allt det där ikväll, efter ridningen. Kommer inte hinna med nåt efter plugget vilket skulle kännas skönt om jag gjorde men eftersom jag slutar så sent och sen dra direkt till ridningen så är det helt omöjligt.

Jaja, jag kan ju inte göra nåt åt saken förrän ikväll och till dess kan jag lika gärna ta det lungt. Har naturkunskap nu på morgonen. Förhör på evolutionen. Det ska bli skönt att ha det avklarat. Jag är inte den som hatar att skriva prov, tvärtom kan jag tycka det är ganska skönt att få lite omväxling från den vanliga undervisningen. Vissa lärare gör ju roligare prov än andra men...

Skitsamma. Nu ska jag dra dit i alla fall.
Puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback