KISSEMISSAR VILL OCKSÅ LUKTA GOTT

Läste i metro imorse att en katt hade överlevt en tvätt i tvättmaskinen. HAHAHAHAHAHA!!!!! Jag höll på att dö när jag såg det, av garv alltså =D Kan ni tänka er en söt liten misse snurra runt i centrifugen? Jag fnissar bara jag tänker på det. Vilket dunboll som måste ha kommit ut. Vad retad den kommer bli av de andra katterna i kvarteret när den går runt husknuten och luktar lavendel =).

Foto: Øyvind A. Olsen/Scanpix
Det är i Norge det händer, alltså


(Miss)förstå mig inte nu. Om den hade dött  hade det inte varit lika roligt. Det är bara så himla otroligt! Hur kom den in? Hur fan fick den luft? Hur klarade den att centrifugeras? Fick den inte kallsupar med tvättmedel? Hoppas den fortfarande lever om en vecka.

Jaja, det här är en sån där dag när det verkar som att allt kan hända. Imorse kom jag för tidigt till plugget. Från att ha sovmorgon till att inte ha någon lektion alls. Ja, så kan det ju också gå. Jag och Ida höll på med vår spanskuppsats istället så det behöver jag snart inte tänka på längre. Efter det hade vi matte, mitt favoritämne ni vet...NOT! Och nu ska vi egentligen ha psykologi men han är sjuk så ja, nu sitter jag här igen. Inte för att jag klagar, det är härligt att vara innanför Södra Latins väggar och känna lite frihet =P

Nu är det dags att ta itu med lite plugg så jag kan göra alla mina "ärenden" i eftermiddag. Herregud, jag låter som blondinbella =P

Puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback