GE MIG SEX!

Jag skulle bara kolla hur många besökare jag fick =P Egentligen handlar det här inlägget inte alls om sex, utan mer om ett par teorier om Idol och Globen Horse Show som jag var på igår. Inte för att jag inte vill ha sex, för det vore trevligt. Men det tar vi i ett annat inlägg, så håll ögonen öppna.

Ja, som ni ser har jag ändrat bloggdesignen igen. Tyckte den förra kändes lite stökig nu. Passé liksom =P Crest får dock vara kvar. Han fick förövrigt agera provdocka idag när jag skulle prova mina nya lindor. Glömde ta kort =( Köpte dem och ett fyrpack paddar på globen igår. Pruta 20 spänn hos en polack för att få lindorna lite billigare. Än sitter prutningsskickligheten kvar från Goa =P Rikigt fint blev det i alla fall =)

Fick dessutom veta att Andreas hade åkte ut när vi satt där och kollade på maskeradhoppning. Tycker det är lite grisigt att allt redan är uppgjort. Klart som fan att juryn ger Andreas en latinolåt när Marie och Amanda får låtar som passar dem. När jag hörde att han hade fått en latinolåt kände jag på mig att det var "Conga". För att vara snälla gav juryn honom en låt som skulle få honom att kunna släppa loss. Kan de inte bara fatta att det inte är hans stil att shaka á la Ricky Martin på scen? Det skulle se ännu värre ut än när han inte gör det. Fatta vad krystat det skulle bli. Att "Conga" har ungefär lika mycket text som en fotbollskommentator säger under match är ju inte heller direkt hjälpsamt. Nä, ska det vara så här kan juryn lika gärna bestämma hela vägen ut tycker jag.

Nu har vi ju då två tjejer i final. Intet ont mot Andreas men de förtjänar det verkigen. Det är Amanda Jenssen och Marie Picasso som ska tävla om titeln Idol 2007 i Globen och det är verkligen rätt. Själv tänker jag lägga min röst på Marie Picasso eftersom hon verkligen har en pipa av rang. Amanda är en sjujäkla entertainer, visst, men jag har svårt att se ett studioalbum med henne där hon sjunger låtar som är skrivna av Peter Kvint för att behaga "Nytt och fräscht" stationen Rix FM. Jag tror det vore bäst för de båda om Marie vann och Amanda kom tvåa. Då kan Marie göra ett studioalbum med låtar som passar henne och Amanda få lite tid på sig att göra ett album i sin egen takt. Finemang =D Och dessutom - tyvärr - tror jag att en annan anledning till varför Andreas åkte ut har lite med namnen att göra. Amanda Jenssen och Marie Picasso är fett mycket bättre artistnamn än Andreas Sjöberg. Sorry - men jag tror det är en faktor.
image173image174
Om jag fick bestämma hade jag gett "Kärleken är" till Marie och "Can't take my eyes off of you" till Amanda.
Puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback