ÄNTLIGEN HEMMA

Nu har jag äntligen kommit hem ifrån kören. I TRE timmar! tränade vi på staffansvisan, santa lucia, goderafton mitt herrskap, nu tändas...och allt vad det är. Det var verkligen jobbigt. Blev i alla fall hämtad så jag slapp åka hem själv. Jag måste ha sett ut som ett spöke, eller som om min hund hade dött. Ja - så trött var jag.

Nu är jag i alla fall hemma igen. Har mumsat på lite mjölk och pepparkakor - mer sånt till folket =d Jag och en kompis (vi var kanske 8-9 år) försökte faktiskt baka pepparkakor en gång. Göra hela degen själva alltså. Det gick bra...enda tills vi upptäckte att degen skulle stå i kylen under natten =O Då blev vi lite besvikna. Vi ville ju baka på en gång! Så det blev inget av med det =( Och tur var kanske det. Har ingen aning om hur den degen kunde ha smakat.

Imorgon börjar jag inte förrän 9.40 eftersom min spansklärare ska sitta barnvakt på nationella prov i matte A. Tack för det säger jag bara! 20 minuter gör mycket för en slutkörd, utbränd och sönderstressad tonåring. Okej, riktigt så illa är det kanske inte men... nästan =P

Dåså, hopp i bingen var det alltså. Imorgon ska jag köpa glitter och rött sidenband, växla pengar och lite annat sånt inför Rom-resan.
Buona Notte!
image179
När de är såhär söta är det knappt man vågar äta upp dem =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback