VISST LÄNGTAR JAG TILLBAKA

Goddagens =)
Dagen har tillbringats i stan med Lu, Idaho och Hedvig =P Vi träffades utanför Åhléns och gick runt överallt ända till stängningsdags. Hittade en klänning på H&M som jag ska fundera lite på och ett par stövlar som jag ska prova imorgon om jag hittar rätt strlk. De andra shoppade loss som aldrig förr medan jag nöjde mig med ett nagellack som jag föll för. Some bilds:


Jag och Hedvig är ena riktiga coolingar, right =P
Shrek har intagit Hötorgshallen och nagellacket jag köpte.


Ska snart ta en dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs första dagen i skolan imorgon. Vet inte riktigt hur jag känner inför det men jag tycker nog att det ska bli kul. Träffa klassen och komma tillbaka i rutinerna. Nytt schema (som jag har smygtittat på =P), nya ämnen och nya lärare. Upp tidigt, frulle, buss, tunnelbana, rösten som säger Nästa: Slussen. Byte till tunnelbana mot Skarpnäck, Farsta Strand, Hagsätra samt till Saltsjöbanan och bussar mot Nacka och Värmdö, den vanliga, trevliga promenaden uppför Götgatsbacken och sen alla trappor högst upp till våra skåp varifrån man hör ett trött men unisont "godmorgon" från knappt 30 elever. Hedvigs och mina meddelanden nedklottrade i mina skrivböcker, språngmarschen till kafeterian för att hinna med en snabbkaffe innan lektionen före lunch, den diskreta eftermiddagsnapen på nån tråkig dubbeltimma och kaffet på tuben på väg hem som sprider värmen från händerna ut till resten av kroppen i höstmörkret. Jo, kalla mig pluggis eller vad ni vill, men visst längtar jag tillbaka.
Beso

Kommentarer
Postat av: Hedvig

ja fyfaan va vi är heta haha ;P

Postat av: Natta

nu är jag hemma igen. jasså när åker du till Goa? :)jo vädret är ju inge sommarväder iaf.

2007-08-20 @ 19:37:31
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: I.C.I.A

hehe,snygg bild?

2007-08-21 @ 16:34:10
URL: http://ICIA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback