PRIDE OCH VERANDOR I NORR

Gomorron!
Nån mer som var på Pride igår? Kul var det iallafall =) Mötte upp Hedvig, Camilla, Ranveig och Ebba i Gamla Stan och sen drog vi till Skeppsbron. Väntade väl nån timme eller så på att paraden skulle komma men under tiden roade vi oss med att sola och snacka =)

Sen kom dem allihopa. Fanns några där som jag kände igen - både från skolan och andra sammanhang. Mer-bilen räddade oss allihopa genom att ge oss en flaska, fy fan vad varmt det var. Helt underbart. Idag blir det förhoppningsvis likadant.
image93

Åkte sen hem och käka lite middag innan jag mötte upp Ranveig och Camilla på tåget till Jakobsberg. Där satt vi sen på Martins veranda och lyssnade på summerhits från -99 eller nåt sånt. Typ Hanson och Aqua =P

Nu ska jag bada.

Kommentarer
Postat av: Jehona

Köpte det i en butik i Sölvesborg som heter Schack Matt :)

Postat av: Cammo

"Jag är lite onykter" Hoppas du om hem bra. Tooodilloo, ses snart *finzzha*

2007-08-05 @ 20:22:59
URL: http://camomillastaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback