MARDRÖMSDAG I PLUGGET

Kvällur på er =)
Idag har jag haft värsta mardrömsdagen i skolan. Torsdagar kommer bli värst, helt klart. Självklart är det den dag jag rider på *suck*. Börjar 8.20 med dubbeltimme i Naturkunskap. Sedan lunch redan halv elva, idrott i en timme och en kvart, ombytesrast, engelska i en hel timme och sen dubbeltimme i italienska till kvart över fyra. Efter det måste jag kuta som fan för att hinna med tåget som går från södra 16.30. Var så jäkla trött på italienskan. Halvsov och satt och drömde innan min lärare sa: "Jaha, nu somnar Eline därborta" - och hela klassen titta åt mitt håll. "Nädå" sa jag, inte så övertygande dock tror jag. Tur att min lärare gillar mig =P

Proppade sen i mig en banan och då blev jag lite piggare. Stack till stallet och red en stund. Alexa fick det bli idag. Some bilds =P


En liten haflinger. Visst är hon söt =P När jag kom hem hade mamma ordnat med té och tårta till mig. Hon kan verkligen vara världens bästa när hon sätter den sidan till =)

Natti på er allihop. Imorrn är det freeeedag! =D Har som tur är lätta fredagar. Matte, svenska och latin bara. Och samling förstås =) Nä, natti, natti
Cin cin

Kommentarer
Postat av: Linn

söta bilder!

Postat av: Maria

Sööt :)

2007-08-26 @ 17:53:45
URL: http://lillamarias.blogg.se
Postat av: Mija

Haflinger är fina... :)

2007-08-28 @ 22:43:48
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback