JOHN BLUND PÅ DAGLIGT BESÖK

Aloha =P
Grillfesten igår gick jättebra. Även om trubaduren inte var så rolig. Låter lite illa när jag säger det men jag hade nästan gjort det bättre själv. Han spelade jättetråkiga låtar och var ganska anonym. Men, men, personalen gjorde ett bra jobb iaf och jag är nöjd med min insats. Det är det viktigaste, näst efter att de boende har en trevlig stund =P

Idag har jag jobbat som vanligt. Shit vad tungt det var att gå upp ur sängen imorse. Den var fett skön. Pallrade mig iaf till jobbet där jag idag har gått igenom arkivet för att leta efter en persons journal. Hittade den dock inte, personen dog för nästan 40 år sen. Men jag gjorde ju ett försök iaf =)

Har också haft några gåträningar, gått en promenix med en boende och haft frågesport med herrarna, det älskar dem. Har varit så jäkla trött hela dagen. Varmt som 17 var det också. Sådär klibbigt och äckligt. Tog en dusch det första jag gjorde när jag kom hem.

Jag är så trött så jag skulle kunna lägga mig och sova på en gång. Fick förresten inpackningen som jag vann i en tävling på hannahsthlms blogg idag. Hoppas den är bra. Imorgon har jag en timmes sovmorgon som vanligt men slutar en timme senare. Min sista dag imorgon. Känns jätteskönt. Äntligen lite ledigt. Ska höstshoppa lite nån dag tror jag.

Nä, nu hade jag tänkt att slockna en stund innan maten. Fast jag är allt annat än hungrig så jag får se om jag vill ha nåt. Men det är klart - jag kanske hinner bli innan dess =P

Cin cin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback