"ALLSÅNG PÅ SKANSEN, VAD ÄR DET MOT ALLSÅNG PÅ GRÖNAN?"

Halloj!
Igår var man som sagt på Grönan och såg på The Ark. Fan vad bra dem är! Sitter just nu och lyssnar på It takes a fool to remain sane (to seem strange, to seem insane, to gane weight, to seem gay). Vi kom dit vid halv sex och gjorde så gott vi kunde för att roa oss själva. Till slut började det i allafall och jäklar vilket drag det var! Det började med Clamour for Glamour och allsången var given. Så höll det på och låtar som Echo, One of us is gonna die young och Let your body decide. Även Prayer for the Weekend var allsångsgiven och Calleth you, Cometh I förstås som avslutade koncerten (tror jag). Där kom även Kristoffer från Melody Club och hjälpte till =) Som Ola själv sa: "Allsång på Skansen. Vad är det mot allsång på Grönan?" Det säger allt om vilket drag det var. 15 000 var där och det var riktigt bra. Alla som inte var där missade nåt. Men ni får ju se lite bilder som kan kompensera för er förlust =P


Snart ska jag ta mitt pick och pack och åka med Hedvig till stallet eftersom hon ska rida. Jag ska ta med lite saker som jag glömde ta med i torsdags så slipper jag göra det nästa vecka när jag går i skolan. Jaja, ha en bra lördag allesammans. Nån mer som tycker att det känns som söndag?

Kommentarer
Postat av: ICIA

sar på kommentar: Klänningen ar fin men tyckte inte att den ar jätte snygg själv! =) Trevlig helg.

Postat av: Natalia

Ja vi hade verkligen tur!!!

2007-08-18 @ 15:46:39
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Nina

Hoppas du får en trevlig kväll! :D

2007-08-18 @ 21:08:55
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Linnean

Mmmmmm!! The Ark är kungar på scen, fantastiskt duktiga och bra! The Ark <3
Ha en bra dag!
Mvh Linnean

2007-08-21 @ 06:32:06
URL: http://densistebloggaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback